måndag 20 april 2009

clinton

Ska nu försöka mig på att göra gemu diktatet, har svensk prov imorgon men det känns som att jag kan allt och inget, vet inte riktigt hur jag ska göra för att få allt att gå in i huvudet.
Imorgon har jag i alla fall bara två lektioner, det känns skönt att få vara hemma och ta det lugnt lite. Fast jag måste kolla om jag kan göra lite på ljudtekniksuppgiften i skolan, på något sätt är det skönt att ha mycket att göra för man är så stolt över sig själv när man har gjort det, men när man väl gör det så är det ju inte så roligt.
Dagens roligaste konversation:

Jag: Jag hatar Clinton
Hille: va? Jag tycker han är ganska söt
Jag: Menar du katten eller människan?

Det blev lite för internt nu men jag pratade om USA Clinton och Hille snackade om Mcfeast (eller hur det stavas) katt i serien saltön.

Nej, nu ska jag göra gemun, får se hur långt jag hinner innan jag får panik och smsar Lisa, tror jag ska smsa henne nu faktiskt och fråga vilken ton det börjar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar