lördag 18 april 2009

påskafton

Idag är en av de bästa dagarna på året, en dag som är så rolig!
Påskafton!!!!!!
Egentligen borde jag plugga svenska nu men jag satte mig här istället.
Jag ska faktiskt plugga lite sen. Men jag ska åka och handla och baka och laga mat att ha med mig till kyrkan i natt.
Det som är synd är att man aldrig orkar äta så mycket som man vill när man är där för man blir så mätt.
Jag har faktiskt upptäckt att man kan leva utan kött, inte för att jag skulle vilja göra det. Men jag har inte ätit kött på två veckor nu snart, och jag saknar det faktiskt inte speciellt mycket. Det ända sköna är att man inte behöver tänka på vad man äter längre hela tiden.
Det man saknar mest under fastan är typ pannkakor och mjölkchoklad, fast på just chokladfronten har jag faktiskt fuskat lite.
I alla fall, den här dagen ska bli jätte bra, solen skiner jag har ätit fruktsallad och kollat på barnkanalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar