måndag 13 april 2009

Har precis tittat på sista avsnittet av Familjen Babajou och jag grät jätte mycket.
Det var så sorgligt att pappan åkte tillbaks till Afrika, men dom verkade ju klara sig bra ändå. När serier eller filmer slutar sådär så måste jag tänka ut egna slut.
Men det orkar jag inte göra nu. Det var en jätte bra serie i alla fall!
Nu väntar jag på att tonårsliv ska börja, ännu en bra svt serie.
Sen ska jag nog försöka gå och lägga mig, skola imorgon och den jobbigaste dagen i veckan också. Jag får stå ut, jag ska bara gå tre dagar den här veckan så.
Längtar tills i helgen då en av årets roligaste högtider ska firas, påsken!
Åh vad jag älskar påsken, det är typ den bästa högtiden tror jag.
Så jag hoppas att den här veckan går fort, eller i alla fall fram tills fredag.

Idag har släkten varit här och vi åt lite våfflor, jag har börjat gilla det nu på äldre dagar,
nejdå men jag har börjat tycka att det är väldigt gott, har alltid tyckt att det är gott men nu tycker jag att det är väldigt gott. Skönt att man kan sitta ute och äta också.
Men vädret ska ju tydligen bli sämre i veckan :( man får hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar