torsdag 2 april 2009

Sitter här i morgonrock bara för att jag sa att jag aldrig brukar ha det.
Så tog jag det nu bara för att, det är ju inte ens speciellt skönt att ha det.
Jag är inte morgonrockstypen.
Dagen har varit rolig och vädret har varit underbart.
Hade musik och kommunikation imorse, sen gick jag och Hille till simhallen och simmade och sen lekte vi lite och åkte ruschkana och så.
Sen åkte vi hem till farmor och farfar och åt där.
Sen åkte vi tillbaks till skolan för att ha engelska, efter det gick jag ner på stan och fikade med Anna, Elin och Håkan.
Sen satt jag och Elin och solade lite för att sedan gå till teater gruppen.
Kom hem för inte så länge sen och ska ner och göra lite mat nu,
tror det blir pirog. Sen ska jag skriva skriva och åter skriva historia hela kvällen.
Roligt! Om någon som läser detta är expert på uppkomsten av östblocket och de två olika synsätten på kalla kriget kan väl den höra av sig så snart som möjligt.
Arbetet ska vara inne 00.00 i natt, och det får inte vara en sekund försent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar