fredag 17 april 2009

usch vad jag inte gillar

Jag ska sluta hata så mycket så istället får jag säga:
Usch vad jag inte gillar!
Usch vad jag inte gillar musik och kommunikation.
Det enda vi gör är att ena lektionen gå fram och framföra något och sen analysera det. Jag som kände att allt var över nu när jag har spelat piano, skämt ut mig och vi har tittat på det på film hela klassen.
Nej, nu ska man hålla ett tre minuter långt föredrag om ett valfritt ämne, jag har ingen aning om vad jag ska prata om och det ska jag göra på torsdag!
Usch vad jag inte gillar sånna här saker.

Idag har jag i alla fall fått lite ledigt och mycket promenad.
Jag och Anton promenerade till Johannelund imorse, sen har vi gått hem från kyrkan nu så det blev en lång promenad. Nu ska jag ta mig ett bad och bara ta det lugnt och lyssna på musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar