måndag 13 april 2009

uppdatering

Har inte uppdaterat bloggen på länge nu men har haft så mycket att göra.
I lördags jobbade jag sen var jag Anna och Håkan på bio,
vi såg "Män som hatar kvinnor". Den var hur bra som helst, mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara.
Igår firade vi palmsöndag så jag var i kyrkan på morgonen, sen åkte jag ut till Lisa i Rimforsa (eller lite utanför Rimforsa) där jag spenderade hela dagen.
Det var jättetrevligt! vi cyklade runt lite och tittade på gamla gravar och kyrkor och så tittade vi på andra arn filmen.
Sen när jag kom hem någon gång vid nio så åkte jag ut och träffade Anna, Håkan och Elin. Elin har varit i Uppsala hela lovet så det var kul att träffa henne lite.

Men nu ska jag och Anton titta på "Mäklarna" vi missade det igår så då kan man ju kolla det på svt:s hemsida. Jag älskar svt, det är lätt de bästa kanalerna. Speciellt svt 1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar