söndag 5 april 2009

Nu är jag hemma, kom hem igår kväll och möttes av en tråkig nyhet.
Men nu känns det lite bättre trots att jag fortfarande är så förbannad.
Kursen var i alla fall bra, eller själva föreläsningarna kändes inte så givande,
i alla fall endel av dom för det var lite svårt att koppla vad man skulle använda det man lärde sig till.
Det var i alla fall trevligt folk och underbart god mat och ett bra hotellrum,
hade ett eget hotellrum och jag har aldrig sovit själv förut men det gick hur bra som helst. Ska förbi gymmet sen och kolla lite kanske göra något litet bara för att testa på, det var tydligen öppet hus idag.
Idag har jag i alla fall gjort massa bra saker, jag har plockat yr diskmaskinen och fixat i ordning allt efter frukosten, sen har jag strukit och lagat mat till mig och Anton och bakat en blåbärskaka.
imorgon blir det Göteborg, det ska bli kul. Måste gå och lägga mig tidigt för bussen går tjugo över fem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar