onsdag 1 april 2009

Prata med Anton i telefonen, ska snart börja med historian och försöka komma en bit på den så jag slipper sitta imorgon kväll och skriva allt som en idiot.
Väldigt fint väder idag och jag köpte glass på stan efter skolan, den var inte så jätte god men i alla fall. Lite jobbigt att så mycket folk är ute på stan för man ser så mycket folk som man inte vill se.

Alla svenskar drar ut ute möbler och grillar och grejer och ligger på framsidan och solar i bikini. Jag frågade pappa om inte han också skulle göra som alla svennar och ta ut utemöblerna men det skulle vi tydligen inte göra. Vi gör nog det snart i alla fall. Hoppas det blir fint väder på lovet i alla fall. Lovet kommer sitta gött alltså.
Föresten, kladdkakan som jag gjorde med daim i blev jätte god, den bästa kladdkaka jag har gjort, helt sjukt god alltså, jag överdriver inte!
Nu ska jag snart börja med historian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar