söndag 19 april 2009

Jag är så fruktansvärt mätt, har varit det hela dagen.
Egentligen har jag inte ens ätit mycket, men från att dra ner väldigt mycket på mat
till att få äta vad man vill är egentligen inte bra.
Det hela började vid frukosten då jag inte ens åt för att jag var hungrig utan för att jag kunde äta mjölkprodukter igen, och så har väl hela dagen sett ut.

Vi firade lite påsk här hemma genom att äta lite söndagsmiddag nu på kvällen,
mamma hade gjort citronfromage till efterrätt också men jag orkade inte få ner någonting så jag ska ta det sen. Det här har nog varit den snabbaste helgen i hela mitt liv, det har varit så himla kul.
Mindre roligt är mitt svensk prov på tisdag, eller gemu inlämningen på torsdag, eller att jag ska prata inför klassen i tre minuter på torsdag. Men nu vet jag vad jag ska prata om, jag ska prata om gruppen Noice. Har snart läst ut en bok om dem och så lyssnade jag väldigt mycket på dem under en period i högstadiet, så det blir ett bra samtalsämne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar