onsdag 1 april 2009

Hej igen!

Ska snart ta bussen till stan och möta Anna, vi ska ha en extra piano lektion. Historian gör mig galen! Jag fattar inte hur hon har tänkt att man ska göra och det känns som att hur jag än vrider och vänder på det blir det ändå bara fel. Så nu får jag slippa det lite och slappna av (skjuta upp det) vilket aldrig är
bra. Har i alla fall en slutsats på det hela, typ jag hatar kommunister, fast jag har nog aldrig gillat dem särskilt mycket, och nu blev min blogg politisk helt plötsligt. Tycker bara att all såndär extrem skit är samma sak allting.

Sitter och lyssnar på Britney Spears!? Tack vare att "vakna
med the voice" gjorde en rapatack med den här låten så tycker jag faktiskt att den är bra. Bjuder på en bild som jag tog med min webbkamera för några timmar sedan då jag var lyckligt ovetande om hur jobbig den här historia uppgiften skulle bli. jag vet att jag bara tjatar om den men den är helt sjukt jobbig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar